European Space Camp 2011

Už 17. ročník European Space Camp začne 26. júna 2011 na tradičnom mieste, v priestoroch raketovej základne Andøya v severnom Nórsku. Na dvojtýždňový prestížny vesmírny tábor sa môžu prihlásiť aj záujemcovia zo Slovenskej republiky vo veku od 17 do 20 rokov, ktorí majú záujem o prírodné vedy (fyzika, matematika, astronómia, kozmonautika a elektrotechnika).

Účasť na tomto tábore je bezplatná (a to vrátane ubytovania, stravy a programu). Účastníci si hradia len dopravu tam a späť. Uzávierka prihlášok je 1. apríla 2011. Maximálny počet ľudí je 25 (z celého sveta). Preto je výber účastníkov relatívne prísny. Berie sa do úvahy napríklad aj vek, prospech v škole, účasť v mimoškolských aktivitách a do úvahy sa samozrejme berie aj motivácia zúčastniť sa tohto tábora. S prihláškou je nutné zaslať minimálne jeden doporučujúci dopis.

Záujemcom taktiež odporúčame kontaktovať Slovenskú organizáciu pre vesmírne aktivity na adrese info (zavináč) kozmonautika (bodka) sk pre bližšie informácie.