Pozvánka na vedeckú kaviareň o vesmírnom výskume

Vedecká kaviareň SAVinci získava medzinárodný rozmer. Akcia, ktorú pripravila na tento rok Slovenská akadémia vied, aby verejnosť mala možnosť lepšie spoznať jej vedecké osobnosti zaujala Francúzsky inštitút na Slovensku. Takže ten – s využitím skúseností Slovenskej akadémie vied s týmto formátom – pripravuje špeciálne diely tejto udalosti. Nazval ich, s odkazom na vedecké kaviarne SAV, SAVinci FRANCE. A dal si za úlohu zoznámiť do konca roka slovenskú verejnosť s tromi zaujímavými vedeckými osobnosťami pracujúcimi na vedeckých projektoch vo Francúzsku.

SAVinci France

Ako prvá sa predstaví vedkyňa Mioara Mandea z francúzskeho Národného centra pre výskum vesmíru. Ako je z jej pôsobiska zrejmé, reč bude o kozmickom výskume, M. Mandea sa sústredí na francúzske a európske vedecké aktivity z tejto oblasti.

Prvá SAVinci FRANCE bude v stredu 24. septembra o 17.30 hod. Na tradičnom mieste vedeckých kaviarní SAVinci – v bratislavskom KC Dunaj, na Nedbalovej 3.

Akcia, ktorú moderuje Nora Gubková bude simultánne tlmočená do slovenčiny.

Vstup je voľný.